Početkom 20. stoljeća veliku važnost imala je pruga Dalj – Vinkovci – Brod na Savi koja je Budimpeštu povezivala s istočnoeuropskim zaleđem. Stoga je 1912. na dionici između Dalja i Vinkovaca dugačkoj 31 km sagrađen drugi kolosijek. To je bila prva dvokolosiječna pruga na hrvatskome području, a na njoj je bio ugrađen i sigurnosni blok-uređaj uz pomoć kojeg su se skretnice i signali postavljali s jednog mjesta. Godine 1918. pruga je izgubila na važnosti, pa su bili demontirani drugi kolosijek i sigurnosni blok-uređaj, koji je potom ugrađen na ličku prugu se tada upravo gradila.
Recent Posts
- Mali drveni model parne lokomotive u dječjim je rukama postao šareni magnet
- Hrvatski željeznički muzej i Gradski muzej Požega zajedno u Noći muzeja ’25.
- SVJETSKO TEHNOLOŠKO ČUDO U ERDUTU – Kada je vlakove preko Dunava prevozila željeznička skela…
- Kratki film uz izložbu “TRINAEST DESETLJEĆA ŽELJEZNICE DO POŽEGE”
- Mehanički strojevi za pisanje i računanje iz depoa Hrvatskoga željezničkog muzeja (HŽM)
Recent Comments