Dana 27. svibnja 1978. otvoren je Zagreb Ranžirni kolodvor. Kolodvor je preuzeo manevarski rad koji je do tada bio obavljan u kolodvoru Zagreb Borongaj, Zagreb Zapadnom kolodvoru, Teretnome kolodvoru Črnomerec i Teretnome kolodvoru Vrapče te dio rada koji je do tada bio obavljan u kolodvorima Sunja i Novska. Njegovi kapaciteti omogućivali su obradu i do 600 vagona na dan.
Recent Posts
- Mali drveni model parne lokomotive u dječjim je rukama postao šareni magnet
- Hrvatski željeznički muzej i Gradski muzej Požega zajedno u Noći muzeja ’25.
- SVJETSKO TEHNOLOŠKO ČUDO U ERDUTU – Kada je vlakove preko Dunava prevozila željeznička skela…
- Kratki film uz izložbu “TRINAEST DESETLJEĆA ŽELJEZNICE DO POŽEGE”
- Mehanički strojevi za pisanje i računanje iz depoa Hrvatskoga željezničkog muzeja (HŽM)
Recent Comments