Dana 27. svibnja 1978. otvoren je Zagreb Ranžirni kolodvor. Kolodvor je preuzeo manevarski rad koji je do tada bio obavljan u kolodvoru Zagreb Borongaj, Zagreb Zapadnom kolodvoru, Teretnome kolodvoru Črnomerec i Teretnome kolodvoru Vrapče te dio rada koji je do tada bio obavljan u kolodvorima Sunja i Novska. Njegovi kapaciteti omogućivali su obradu i do 600 vagona na dan.
Recent Posts
- Kratki film uz izložbu “ŠESNAEST DESETLJEĆA ŽELJEZNICE DO KARLOVCA”
- Stari grad Dubovac ugostio izložbu HŽM-a „Šesnaest desetljeća željeznice do Karlovca”
- Muzejsko pedagoški program Hrvatskoga željezničkog muzeja predstavljen na međunarodnoj Konferenciji „Škole i muzeji“ u Novoj Gorici
- „Čarobna šuma“ u Špišić Bukovici ugostila Hrvatski željeznički muzej
- Poziv na sudjelovanje na znanstvenom skupu
Recent Comments